Arrangementer

Se også arrangementer som konferanser, disputaser, prøveforelesninger etc under våre Forskningssider.

Kommende arrangementer

Tid og sted: , Professorboligen

Following our workshop in November 2023, we will reconvene in April 2024.

Tid og sted: , Kjerka, Domus Media Vest, Karl Johans gt. 47

Midtveisevaluering for ekstern stipendiat Stine Winger Minde som vil presentere sitt doktorgradsprosjekt "Selskapets interesse i norsk aksjerett". Minde er tilknyttet Det juridiske fakultets doktorgradsprogram, men har sin arbeidsplass på Handelshøyskolen BI.

Tid og sted: , Zoom/Lødrups kjeller

Welcome to this afternoon seminar with presentation by Christina Voigt on the Paris Agreement, COP28, and the significance for corporate accountability.

Tid og sted: , Lødrups kjeller/Zoom

EU-arbeidsrettslige nyheter. Mona Næss (Arbeids- og inkluderingsdepartementet)

Tid og sted: , Thon Vika Atrium, Auditorium / Juridisk fakultet, Karl Johans gate 47

Lurer du på omfanget av ID-tyveri i Norge? Få mer innsikt på IDentitet-konferansen 18.-19. april. Konferansen arrangeres av Norsis, Skatteetaten og SODI-prosjektet ved UiO.