Juridisk innovasjon og pizza

Er du student og interessert i krysningsfeltet mellom jus og teknologi? Da bør du komme på LILOs innovasjonskveld!

En student sitter foran en datamaskin og får hjelp til programmering av en veileder som står bak.

Foto: UiO/Oda Hveem.

Legal Innovation Lab Oslo (LILO) er juridisk fakultets egne innovasjonslab. Her kan du som student få realisert din innovasjonsidé og lære mer om rettsteknologi. LILO ble startet opp våren 2021, og fra våren 2022 kommer vi til å ha en fysisk lab i Domus Juridica.

Vil du høre mer om LILO, om hva som rører seg innenfor feltet rettsteknologi, og hvordan du som student kan få hjelp til å realisere din innovasjonsidé? Da er du velkommen til vår innovasjonskveld! Vi vil først presentere LILO kort, og deretter blir det diskusjon og pizza. Kom gjerne med din egen idé til et rettsteknologisk prosjekt og diskuter den med medstudenter og LILO-teamet.

Arrangementet er åpent for alle studenter og krever ikke påmelding. Velkommen!

Publisert 20. okt. 2021 07:47 - Sist endret 20. okt. 2021 07:51