Din tilbakemelding om Infosenteret og andre studenttjenester

Alle studenter ved studieprogrammer innen kriminologi og rettssosiologi, kan i perioden 14.-27. april svare på en spørreundersøkelse om studenttjenestene i 2. etasje av Domus Juridica.

I disse dager vil alle studentene motta en lenke til spørreundersøkelsen. Med undersøkelsen ønsker fakultetet å få innblikk i hvordan studentene opplever tjenestene for studieinfo (Infosenteret), Student-IT og biblioteket. Dette er viktige tilbud til studenter, og undersøkelsen vil hjelpe fakultetet med å utvikle tjenestene.

Det vil ta ca. 5 minutter å svare på spørsmålene. Frist for å svare er 27. april.

I undersøkelsen kan du også gi tilbakemelding på om vi tilbyr tilfredsstillende IT-støtte under eksamen, en kritisk og viktig funksjon for studenter i disse koronatider.

Personvern og anonymitet

Undersøkelsen er anonym. Du må logge deg på for å svare på undersøkelsen, men brukernavnet og påloggingsinformasjon blir ikke lagret sammen med ditt svar.

Noe du lurer på?

Ansvarlig for gjennomføring av spørreundersøkelsen er Kommunikasjonsseksjonen ved Det juridiske fakultet. Har du spørsmål om undersøkelsen kan du kontakte Infosenteret.

Publisert 11. mars 2021 14:37 - Sist endret 22. apr. 2021 11:23