Aker Scholarship - digitalt informasjonsmøte, 6. september kl. 16:15 - 17:15

Aker Scholarship er et stipend for deg som ønsker å reise ut for å ta en LL.M. eller PhD ved et av verdens ledende universiteter. Stipendet ønsker søkere fra alle fagfelt.

Bildet kan inneholde: produkt, gest, gjøre, lykkelig, smil.

OM AKER SCHOLARSHIP

Aker Scholarship støtter master- og doktorgrader innenfor alle fagfelt ved ni av verdens ledende universiteter:

- Harvard

- Caltech

- MIT

- Stanford

- University of Pennsylvania

- Oxford

- Cambridge

- Imperial College London

- National University of Singapore (NUS)

Som Aker Scholar får du finansiering som supplerer andre støtteordninger. Du vil normalt ikke pådra deg studielån under oppholdet. Du vil også få viktig bistand i søknadsprosessene til universitetene som ofte kan være kompliserte.

Aker Scholarship tildeles studenter som er faglig sterke og som har et ønske om å bidra i samfunnet. Det er ingen forpliktelser ovenfor Aker og det stilles heller ingen krav til hva du skal jobbe med etter studiet.

Påmelding til det digitale informasjonsmøtet.

SØKNADSFRIST

Søknadsfristen for å søke stipendet er 25. september 2021 for studiestart høsten 2022.

For mer info: www.akerscholarship.no eller send en epost til vilde.blixt@akerscholarship.no

Publisert 23. aug. 2021 14:37 - Sist endret 23. aug. 2021 14:37