Aker Scholarship - digitalt informasjonsmøte, 12. april, kl. 16:15

Aker Scholarship er et stipend for deg som ønsker å reise ut for å ta en LL.M. eller PhD ved et av verdens ledende universiteter. Stipendet ønsker søkere fra alle fagfelt.

OM AKER SCHOLARSHIP

Aker Scholarship støtter master- og doktorgrader innenfor alle fagfelt ved ni av verdens ledende universiteter: Harvard, Caltech, MIT, Stanford, University of Pennsylvania, Oxford, Cambridge, Imperial College London og National University of Singapore (NUS)

Som Aker Scholar får du finansiering som supplerer andre støtteordninger. Du vil normalt ikke pådra deg studielån under oppholdet. Du vil også få viktig bistand i søknadsprosessene til universitetene som ofte kan være kompliserte.

Aker Scholarship tildeles studenter som er faglig sterke og som har et ønske om å bidra i samfunnet. Det er ingen forpliktelser ovenfor Aker og det stilles heller ingen krav til hva du skal jobbe med etter studiet.

SØKNADSFRIST

Søknadsfristen for å søke stipendet er 25. september 2021 for studiestart høsten 2022.

For mer info: www.akerscholarship.no eller send en epost til vilde.blixt@akerscholarship.no

INFORMASJONSMØTE

Mandag 12. april kl. 16:15 blir det avholdt et digitalt informasjonsmøte om stipendordningen på Zoom (alle påmeldte vil få tilsendt link på mail i forkant av møtet)

PÅMELDING