Informasjonsmøte om utveksling

Har du lyst til å studere i utlandet som en del av graden din? Drømmer du om et semester i Chicago, Beijing, Berlin eller Praha? Et semester i utlandet vil gi deg nye faglige perspektiver, venner og erfaringer.

I forbindelse med søknadsfristen for utvekslingsopphold for høsten 2018 (15. februar 2018) avholdes et informasjonsmøte om utveksling.

Informasjonsmøtet gir deg svar på hvorfor du bør studere i utlandet, en oversikt over utvekslingsmuligheter, søknadsprosedyre samt viktige forhold rundt delstudier i utlandet. I tillegg vil tidligere utvekslingsstudenter fortelle om sine utvekslingsopphold.

Husk at du må studierett til mastergraden i rettsvitenskap for å kunne benytte fakultetets avtaler og ha bestått eksamen i 3. avdeling på tidspunktet for utreise.

Publisert 4. jan. 2018 11:08 - Sist endret 15. juni 2018 12:58